Naprzód Kodak Z1085 IS, Z1285 a Z8612

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Kodak Z1085 IS, Z1285 a Z8612

Ondřej Koníček | Aktualności, recenzje | Komentarzy: 0 |

Dzisiaj opisujemy kolejne nowości, które zaprezentowała firma Kodak podczas konferencji CES. A mianowicie modele Z1085 IS, Z1285 a Z8612, które wyróżniają się głównie dużą liczbą MPx i dużym zoomem optycznym...

Dzisiaj opisujemy kolejne nowości, które zaprezentowała firma Kodak podczas konferencji CES. A mianowicie modele Z1085 IS, Z1285 a Z8612, które wyróżniają się głównie dużą liczbą MPx i dużym zoomem optycznym.

Kodak  Z1085 IS, Z1285 a Z8612

Najsłabszy model Z1085 IS posiada 10 MPx i 5x optyczny zoom. Jego brat Z1285 jest zupełnie identycznie wyposażony, ale dysponuje matrycą o rozdzielczości 12 MPx. Obydwa modele potrafią nagrywać o wysokiej rozdzielczości HD, aparat można podłączyć do telewizora. Dzięki temu można wygodniej przeglądać zdjęcia i lepiej je widzieć. Video zapisuje się w formacie MPEG-4. Największa czułość wynosi ISO 3200, obydwa aparaty będą w sprzedaży od lutego 2008 roku.

Kodak  Z1085 IS, Z1285 a Z8612

Najwyższy model w tej serii to Z8612 IS, posiada matrycę tylko z 8 MPx, ale z drugiej strony posiada 12x optyczny zoom. Najwyższa czułość ISO także wynosi 3200. Nie potrafi on nagrywać video o rozdzielczości HD, ale jednak jest trochę lepiej wyposażony niż dwa poprzednie modele. Na rynek trafi dopiero aż w kwietniu 2008 roku.

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 1

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Kodak Z1085 IS, Z1285 a Z8612


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.